Födelsedagsbarn

Hej alla!

WOW vilket härligt väder det var idag! Vilka sommarkänslor man fick bara av att titta ut genom fönstret. Över 10 graders värme och sol, härligt.

Men gissa vad jag istället gjort idag? Jo, jag har varvat matteplugg med att fira familjens födelsedagsbarn samt att hinna deklarera (första gången för min del, känner att vuxenlivet kryper allt närmare..). Vi firade mamma tillsammans med lite gäster, lite paket och god mat - pastasallad, passande sommarmat till det varma vädret idag!

Igår gick jag på den andra kursen i säljutbildningen som all receptionspersonal på jobbet ska gå på. Förra kursen var mer matnyttig känner jag, den här gången kördes mer rollspel och lekar, kändes inte lika effektivt. Men men, själva säljtemat är intressant och man lär sig en hel del.

Nästa vecka väntar två lediga dagar tillsammans med valborg, något att se fram emot!

Nu ska jag och pappa krypa ihop i soffan och kolla på en bra film, får se vilken det blir. :)



Trevlig lördag på er!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0