Viking Cup

Har spenderat drygt 20 timmar av min helg i rackethallen främst för att tävla och jobba. Efter lite tur spikade jag ett brons i Dam Singel A, och har idag jobbat över sex timmar i receptionen betjänandes alla hungriga badmintonspelare. De äter som hästar säger jag bara! Har annars träffat Jessica från fredag till lördag, varit funktionär, hjälp till att hålla tävlingen rullande (vi var som sagt på hemmaplan), umgåtts med vännerna och andra härliga människor samt varit tränare för badmintonskolan innan jag (äntligen, haha) fick cykla hem.

Typiskt däremot att jag för typ tredje året i rad missade Edsbacka Marknad som hålls varje år nu i mitten på september. Det är så mysigt att gå omkring där i höstkylan och beundra de små olika stånden med mat, kläder och annat smått och gott. Det ger mig höststämning. :)

Efter två intensiva helger i rad så är jag tacksam för att vår skola har Z-dag på onsdag, det innebär en behövlig sovmorgon! ;)



Ha det bra allihop!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0