Oh hi life, I didn't see you behind all that school

Hej!

De här veckorna sen skolstarten har bara susat förbi, och man inser att dessa intensiva gymnasieår kommer gå fort. Skolarbetet är i högsta grad i full gång tillsammans med det proppfulla schemat. Mitt schema för period 1 i skolan är rätt luftigt men läser ett par krävande kurser, och det kompenserar bara upp för mitt rent ut sagt helvetiska schema i period 2.. Har denna vecka kunnat börja träna som vanligt igen, pluggat, umgåtts med vänner och jobbat som tränare och i receptionen.

Idag har jag mestadels nördat matte och gjort klart några resterande frågor i fysiken. Gjorde ett avbrott och tog en promenad till centrum för ett ärende.



Roligare än så blev det inte, men jag önskar er i alla fall en trevlig lördagskväll!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0