Min senaste obsession/passion

Min stackars pappa har fått bli offer för min senaste favorithobby om kvällarna - att tillverka glassar och smaskiga efterrätter.. Själv är jag ju allergisk mot en del grejer och det begränsar ingredienserna rejält, så därför prackar jag på min stackars hjälplösa fader massor med glassar och annat sött flera av veckans alla dagar. Fast när jag tänker efter, så har han inte klagat allt för mycket än ;)











Det är väl inte Hilton-klass på dem än, men jag jobbar på det.. ;)


/Andrea

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jag skulle inte ha klagat heller om jag fått så smaskiga "efterrätter". Ha det bra kram Rikard

2011-09-26 @ 21:14:05
Postat av: Anonym

Hehe ser mumsigt ut! :P Tar du med dig till träningen imorgon? Deal? ^^ :D

2011-09-27 @ 21:16:51
Postat av: Andrea

Rikard och Tess: Haha, tack hörrni! ;)

2011-09-28 @ 21:18:26
URL: http://deaweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0