Höststämning

Hej alla!

Just nu befinner vi oss i den period av året jag njuter mest av - hösten när den når sin fullaste potential i färger och stämning. Jag försöker hitta anledningar att vara utomhus så ofta jag kan, och jag drar med mig vänner ut på foto-rundor för att kunna fånga hösten på bild. Skolan har pressat på de här veckorna, men lövens färger hjälper mig att hålla humöret uppe!

Och yes, idag är det Kanelbullens Dag, vilket innebär att jag blir ett år äldre.. Japp, nu är man 17 år helt plötsligt. Börjar känna mig gammal.. seriöst alltså. Tiden går så fort, nästa år är man ju myndig och får ta körtkort och skriva på egna viktiga papper.. Hjälp..

Jag har bokstavligen tagit hur många bilder som helst de senaste dagarna, men jag värmer upp genom att lägga in några från min och Saras korta promenad till parken idag på lunchrasten. ;)






Hoppas ni har fått några goda kanelbullar idag och trevlig kväll!

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Rikard

Hej Andrea! Riktigt fina bilder från en underbar höstdag. Jag gillar åxå hösten mest för att det inte finns så mycket pollen i luften nu!! 17 är faktiskt ganska gammalt till skillnad mot mina unga 35 år!!!!! Haha. Hoppas din födelsedag var okej trots prov och tandläkare. Ha det bra ses på träningen imorgon. Kram Rikard

2011-10-05 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0