Befriande lov-känsla

Hej!

När jag gick ut från klassrummet efter sista lektionen idag så kändes det som att jag gick på lov. Har fått stora deadlines och prov, bland annat kursprov i Matte C, undanstökade nu i och med periodbytet som sker på måndag, så det känns riktigt befriande. Nu blir'e träning fri från tankar på skolarbete!

Helgen består av lite jobb samt firande med tårta och kalas av min morfar som fyller 80 år. Trevligt trevligt. :)


Apropå ljus, visste ni att nästa söndag så är det första advent?
Längtar till den mysiga "jul-tiden" då man dekorerar med julsaker,
bakar och funderar ut julklappar. Snön klarar jag dock mig utan
ett tag till. ;)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0