Sommarkänslor

Hej på er!

Jag har legat lite lågt med bloggandet nu på sistone och anledningen är väldigt enkel - det händer inte speciellt mycket unikt i min tillvaro just nu som är värt att dokumentera ;) Skolan rullar på i högt tempo nu innan sommarlovet och badmintonen lika så. Ska öka mina uppdateringar så fort vardagen börjar bli lite roligare och tiden finns!

Har idag bland annat haft en välbehövlig sovmorgon tillsammans med ett engelska nationella på eftermiddagen plus träning på kvällen. Imorgon är det Z-dag dock så då ska jag till optikern (måste kolla synen innan man får övningskörningstillstånd), plugga matte inför kursprovet på tisdag samt träna på kvällen. Fullt upp!

Piggar upp det här inlägget med lite foton från vår trädgård som verkligen har slagit ut i blom, sommarkänslor säger jag bara :D







Ha det bra!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0