Lång sovmorgon

Hej hej!

Har en lång sovmorgon imorgon så behöver inte lägga mig speciellt tidigt ikväll, tänkte därför blogga några rader istället. Har annars spenderat denna härligt soliga dag antingen inomhus tack vare jobbet, eller inomhus här hemma framför skolböckerna, hehe. Hann dock sola någon halvtimme när jag kom hem. Har verkligen saknat solen nu under denna långa vinter!

Imorgon blir'e skola igen för att starta upp den sista jobbiga veckan innan lovet. Jag sätter lite färg på inlägget med en bild från gårdagskvällen då vi var ett gäng nere vid Badberget och umgicks. Trevligt var det :) Tog dock ej med mig riktiga kameran utan fick nöja mig med mobilkameran så bilderna blev därefter. ;)




Ha en fin söndagskväll!

Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0