Videung

Hej alla!

Även fast jag har hur mycket som helst att göra, en del saker jag borde oroa mig för och mycket att tänka på så är jag på gott humör av många orsaker! Sov otroligt gott inatt, våren är utan tvekan här, har fått en del plugg gjort, jag har haft en härlig dag tillsammans med vänner och tränat på kvällen. En inte jättespeciell dag men den i all sin enkelhet gjorde mig glad :)

Idag besökte Jessica mig i skolan eftersom hon var ledig från sig egen. Dock var mina lärare inte lika roliga som de brukar så de levde inte upp till historierna som jag berättat för henne innan, haha. Sedan åt vi lunch med "Edsbergsgänget" plus Sebastian. Trevligt var det! När vi kom hem blev det plugg, middag och sedan tog vi med oss kameran på väg till träningen. Vi lyckades tajma in solnedgången och fick fantastiska bilder, lägger upp dem lite senare så ni får se!

Här kommer några snabba foton från dagen annars:


Lunchen i skolan med Jess, Amanda, Sebbe och Elias :)


Jag och Jessica såg Videung på vägen hem, nu är det vår på
riktigt! :D


Jessica bland alla nya knoppar.

Nu blir'e sängen som gäller. Go'natt :)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0