Små bitska vovvar

Hej!

Nu är alla lovdagar slut och i övermorgon börjar skolan igen. Det har varit ett bra lov med efterlängtade sovmornar, dock har schemat varit speckat varje dag. Nu blir det till att ta nya tag fram till påsklovet!

Idag började jag dagen med att jobba hela förmiddagen i kafeterian under hundutställningen i hallen. Tiden går så fort när man jobbar där bakom i köket, men roligt är det! Härliga människor/kollegor verkligen som hela tiden lättar upp stressen och gör allting ännu roligare. :D Hundutställningen bestod till största delen av Terriers, små söta men ilskna och lite bitska vovvar. Ägarna är alla inte de trevligaste heller alltid måste jag erkänna, men sådan hund sådan ägare eller vad säger man? ;) Fick sedan dra hem och plugga för att sedan kunna slappna av framför Melodifestivalen på kvällen. Dock gick de absolut SÄMSTA bidragen vidare, hur tänker Sverige egentligen?? :O

Igår gick i alla fall jag och Sara och simmade i simhallen. Jag behövde få mitt 1 km klädsim avklarat för skolan och Sara var schysst och hängde med :D Passade även på att träna livräddning inför livräddningsprovet, och stackars Sara fick vara försökskanin. Men det gick så bra så ;)


Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0