Härliga sportlov, ta aldrig slut tack

Hej på er!

Sitter just nu invirad i en stor frottéhandduk efter en varm dusch. Känns skönt efter en dag full av jobb. Låter som värsta business woman nu haha, men det var extra roligt att jobba idag då Sofia än en gång fick gå på upplärning med mig. Efter passet skulle hon ringa EF angående sin språkresa i sommar och hon ställde en hel radda frågor som till slut fick EF-ledaren i andra änden av luren att asgarva, medan jag själv satt bredvid och kippade efter luft. Stackars Sofia, hon är så orolig inför resan att hon blir alldeles hispig och ställer världens mest lustiga frågor, haha. Kul hade vi!

I måndags var det jobb samt tre timmars badmintonträning som gällde, och mina vader värker fortfarande efter en timmes konstant intensivt fotarbete, men det var välbehövligt. ;)

Igår hade jag och mamma en liten "mor- och dotterdag" i Kista centrum där vi sedan mötte upp pappa för lunch. Trevligt var det! Hittade dock ingenting kul på shoppingsidan, hade sett fram emot det ju.. :( ;) Hann även med lite plugg på kvällen.

Schemat är fullt även nu under sportlovet av allt från plugg, jobb och träningar, men har saknat att kunna välja själv vad jag ska göra. Önskar att sportlovet kunde vara lite längre! ;)



Apropå ingenting så fick jag den här lilla krabaten för ett par
dagar sen på posten, en liten katt som nu får pryda min annars
rätt tråkiga mobil ^^

Hoppas ert sportlov är lika bra som mitt är, oavsett om ni är hemma eller ute i backen på snowboard eller skidor! :D

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0