En dag vid Vaxholm

Hej alla!

De här lovdagarna innan det riktiga sommarlovet har varit fulla, dock med en massa roliga saker! Igår åkte min familj till min morfar i Eskilstuna för ett litet trevligt besök, och idag var vi ett gäng bestående av mig, Anna, Tess, Sandra, Erik, Emilia, Sebastian, Henrik och deras kompis Elisabeth som åkte till Vaxholm för att där spendera dagen vid stranden. Dagen blev mycket lyckad med perfekt "strand-väder", bad, solande, beachvolleyboll, kortspel, pratande, skrattande, frukt- och glassätande i massor tillsammans med en hel del fotografering.

Jag och Sandra fick härliga bilder idag, men jag börjar med att lägga ut några av de 160 styckna som jag tog idag:


















Tack för idag hörrni! :D

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh så härliga bilder :) det var en perfekt dag! :D

2011-06-05 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0