Metallskrotet borta for good!

Hej på er!!

Idag har nog varit den BÄSTA dagen på länge! Den började med skolavslutning i skolan med en show bestående av flera unika uppträdanden samt ett klassiskt tal av rektorn. Min första och sista avslutning med min klass också, då jag byter program till hösten från RIL/Natur till Natur/Natur.

Efter avslutningen blev det till att dra till ett mycket efterlängtat besök hos tandregleringen för att för all framtid bli kvitt plåtskrotet. Idag rök nämligen tandställningen som jag nu haft i 2 ½ år. Det känns riktigt skönt! Inget mer ont i munnen och behöver inte längre hålla handen för munnen under luncherna med rädsla att något otrevligt har fastnat i rälsen. Wiiiiieeeehooo!

Den sista bidragande händelsen som gjorde denna dag så bra var att min leverans av systemkameran kom i eftermiddags! Har så länge velat satsa på en riktig systemkamera, och nu äntligen hittade jag en bra ingångskamera till ett bra pris. Nu måste jag bara klura ut hur man använder alla tusen funktioner, blir väl läxan under sommarlovet att läsa igenom instruktionsboken ;)

SOMMARLOV!! :D


Ett litet collage från mitt första gymnasieårs skolavslutning.

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0