Och målandet fortskrider...

Efter en rejäl sovmorgon från min sida (sov till 11.30...) så har jag och pappa fortsatt med årets sommarprojekt, nämligen att måla huset och garaget. Nu är vi äntligen klara med huset och har börjat på garaget. Dock avbröts vi av regnet ikväll lagom till att jag skulle till träningen. Börjar känna en viss motvilja till att fortsätta faktiskt efter fem dagars konstant monotont arbete. Trodde aldrig att målning innebar SÅ mycket arbete och tid!

På kvällen drog jag till träningen trots att min sträckning hindrade mig från att spela. Vi var sammanlagt sex stycken som var i hallen varav hälften hade kommit dit bara för att titta på pga av skador respektive förkylningar, haha ;)

Imorgon blir'e mer målning... Och sen lite till.... Och sen ännu lite mer... Wiiiieeehoooo -.-'



Tjao och go'natt.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0