Mellandagar

Hej!

Har haft några riktigt sköna "mellandagar" nu innan lägret börjar imorgon. I fredags kom morfar och hans vän på besök vilket var mycket trevligt. De åt en fin sill-middag (jag har dock dessa vuxenpoäng kvar att plocka så jag åt kyckling istället..) och sen satt vi ute i solen, en trevlig dag helt enkelt.

Igår målade även jag och pappa klart garaget - vilken lycka säger jag bara! Så nu ser huset nästan ut som nytt igen, trots sin nästan 15-åriga ålder.

Nu ska jag strax dra till centrum för att klippa mig, senaste klippningen för min del var ju i december så det behövs.

Har tyvärr inte mycket att förgylla inlägget med i "bild-väg". Fotade förresten mycket på träningen i torsdags, så kan lägga upp några foton lite senare.

Imorgon börjar det internationella lägret i hallen som pågår i en vecka. Längtar så till hård träning, förutsättningsvis att foten håller.. Håller tummarna :)

Har säkert läst ett dussintals artiklar om tragedin i Norge vid det här laget. Har läst bloggar från de överlevande ungdomar som lyckades fly.. En mardröm som tagit steget ut i det verkliga livet är vad det är. Hoppas att det får fast rätt gärningsmän och att staden och de drabbade människorna lyckas repa sig. Verkligen hemskt. :(



Trevlig söndag på er annars!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0