Nyårsfest hos Sandra

Gott nytt 2011 på er!!

Helt otroligt, nu har det gått ett decennium sen år 2000! Känns som att det var igår. År 2000 bodde vi fortfarande i USA, men det känns inte länge sen! Det har hänt mycket på tio år ;)

En riktig kick-start på 2011 blev det i alla fall igår! Vi var ungefär 30 pers hos Sandra och efter att alla kommit så blev det drag och mycket dans och spel. Vid tolvslaget så gick vi ut och beundrade alla fyrverkerier (som man som tur var kunde se genom all snö..) och David och Jakob som gärna smällde av egna. Lite nervös kan jag erkänna att jag blev just då.. Men allt gick bra och kvällen blev riktigt rolig! Tack allihopa för ett så lyckat nyårsfirande! :D


Twister kördes för fullt när vi kom ;)


Ett helt gäng samlat för spel.


Sandra och Anna :)


DANS! :D


Mer dans och snurrande.. :P


Söta Jess och Anthony som också kunde komma :D


Under tolvslaget sprakade det självklart som mest :)


Glada tjejor önskar gott nytt år!


SKÅL Maja! ;)


Nästan allihopa samlade :D Det snöade som bara den!


Anna som laddade för att mula Petra - rena badmintonposen fick
hon till där! xD


Erik och Johanna :)


Emilia och Olivia :)


Tess och Molly tror jag :S Sandra har tre katter men kan inte
skilja dem åt :/


"Peace"-David ;)

Gör nog en årskrönika lite senare för att sammanfatta år 2010. Annars så hoppas jag att ni hade ett bra nyår!

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit avd många blider du fick xD as bra :D de va gryymt kul oxå :P heheh kraaam

2011-01-03 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0