Komets Vintertävling

Heeeej!

Har idag spenderat hela förmiddagen i Komets rackethall för tävling. Vad gäller mina matcher så hade jag goda förutsättningar men jag sumpade dem idag, trist nog. Tråkigt, men har muttrat klart nu och ser fram emot träningen på måndag istället. Det var en rolig förmiddag i alla fall! När jag var klar med matcherna så drog jag hem direkt för att hinna plugga till måndagens prov, så dagen blev inte roligare än så.

Bjuder på några få bilder i alla fall:


Lite plugg fick det bli också..



En taggad Anna ;)


Inbollning innan matchen :)


Vi var inte ett alltför stort gäng idag precis, men vi blev runt åtta
pers från klubben ändå i slutet :)


Nu ska jag och pappa varva ner och kolla på en bra film. Ha det bra hörrni!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0