Kokosmonster

Hej på er!

Har varit i farten hela veckan i princip, haft fullt upp med träning, jobb, plugg, kompisar och försökt att utnyttja den resterande tiden av jullovet effektivt. Igår så började jag dagen med ett spinningpass i simhallen med Anna, Tess, Sara och Sofia. Svettigt var det men roligt, väldigt dyrt dock för en timme :S Efter det begav jag mig till Kista för att kolla på bio - Harry Potter och dödsrelikerna. Väldigt spännande var den, så blev riktigt ställd (även fast jag visste om det) att filmen avbröts mitt i en händelse för att sedan fortsätta i del två som kommer ut senare i år. Efter det strosade vi runt lite i Kista centrum och sen sov Jess över hos mig på kvällen. Vi lyckades nästan dygna (jag gav efter för tröttheten dock till slut kan jag erkänna..) genom att inte somna förrns kl 8.00 på morgonen, men det var supermysigt att bara ligga och prata ♥

Imorse så fick vi för oss att baka kokosbollar också så då gjorde vi det - yum yum!


Fick en ketchup-timer av Jessica i julklapp - haha, klockrent
verkligen x)


Bakningen i full gång..


Jessica rullar alltid kokosbollar med ett leende på läpparna ;)


KLARA!


En stor tugga! :O

Imorgon blir det serien som gäller - tagga!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0