En årsresumé

En favorit i repris - en lista för år 2010! ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick ut 9:an ;) Blev även A-klassad i badminton vilket var ett stort mål.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har lagt av med att skriva nyårslöften, låter rätt pessimistisk nu men det känns som att de är dömda till att aldrig bli uppfyllda ;) Försöker att ha mål hela tiden istället :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope, men dock en nära vän till min mamma :D


Spånga ABC i våras blev en så lyckad tävling och kväll! :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte.

5. Vilka länder besökte du?
Tyskland i somras med familjen, och sedan Portugal vid skolstarten i och med träningslägret :D

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja inte mer snö i alla fall! -.-'

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Har massor! Men skolavslutningen i 9:an var minnesvärd, och självklart hela Portguallägret var oförglömligt :)

8. Vad var din största framgång 2010?
Blev A-klassad i badminton, och gick ut 9:an med de betyg jag siktade på :)


Jag, Anna, Tess, Maja och Sandra drog till Hagaparken under
påsklovet och åkte pulka, hur kul som helst var det :D

9. Största misstaget?
Har inget minne av något ödesdigert misstag jag gjort, återkommer.. :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tack och lov bara vanliga förkylningar =)

11. Bästa köpet?
Utan tvekan min systemkamera, den representerar ett stort intresse hos mig och jag använder den ofta. Många fina minnen har jag kunnat titta tillbaka på tack vare den.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Badmintontävlingar och kläder.. typ :P


Jessica och jag i april när snön äntligen hade försvunnit helt :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få gå på sommarlov var en riktig lättnad efter 9:an, och alla minnen med kompisar och familjen! Massor har gjort mig glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Utan tvekan Hey Soul Sister - Train, Can't Stop Love - Darin, Waka Waka - Shakira, We No Speak Americano - Yolanda Be Cool och Natteravn - Rasmus Seebach. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Säkert gladare, 2010 var ett riktigt bra år!


Balen i 9:an :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Berömt mig själv lite mer och över huvud taget vågat lite mer :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte varit så självkritisk, och inte analyserat saker så mycket, haha x)

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj ♥

19. Blev du kär i år?
:)


München med familjen bidrog till ett toppensommarlov
tillsammans med roliga stunder med kompisar och mycket träning.


20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Kollar sällan på TV-program, men när Svenska Hollywoodfruar går på så har jag aldrig kunnat låta bli att skratta ;)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Svarar samma sak som förra året - inte hatar men har upptäckt sidor hos människor som jag uppskattar mindre :(

23. Bästa boken du läste i år?
Dorian Gray's Porträtt av Oscar Wilde och Remember Me? av Sophie Kinsella, tror jag.

24. Största musikaliska upptäckten?
Att jag har börjat älska RnB :P


Portugallägret var helt underbart! Toppenträning och en riktigt upplevelse :D

25. Något du önskade dig och fick?
En systemkamera :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
En Cavachon - hihi! ^^ Dream on Andrea..

27. Årets bästa film?
Street Dance 3D, Love Actually (tröttnar man aldrig på) och Avatar även fast det kanske var förra året? :S

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick i skolan, skrev prov kl 7.30 på morgonen och tränade på kvällen, haha ;) Jodå en del firande hann man såklart med också.


Började gymnasiet under hösten och njöt av trädens vackra färger :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inget jag kan komma på faktiskt, är så nöjd med 2010!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans, mycket koftor, tunna silverhalsband och basic munktröjor typ.

31. Vad fick dig att må bra?
Kompisar, träning och familjen :) 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha, ingen speciell.

33. Vem saknade du?
Några äldre vänner som jag inte sett på ett tag :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya människor i år i och med att jag började gymnasiet och i en ny klass. Har även träffat flera nya inom badmintonen och kompisar. Många trevliga personer!


Och nyår firades hos Sandra med fest! :)


2011 nu hörrni! :D

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0