Inskolning av en barndomsvän

Hej!

Har idag haft en väldigt trevlig dag! Jobbade i kafeterian som vanligt, men fick idag sällskap av min gamla vän Sofia och hennes kompis Jennifer. Jag och Sofia har känt varandra sen vi föddes och vi hade inte setts på nästan två år, så det var riktigt kul och lite nostalgiskt att träffas igen! Hon och Jennifer ska börja jobba i kafeterian nu under tävlingar och hundutställningar så de fick gå på en liten "inskolning" med mig. Hoppas vi kommer kunna ses mer nu, tiden har liksom bara runnit iväg och vi har aldrig tagit tag i att ses. Hur som helst så var det väldigt kul!

Igår var det serien på hemmaplan som gällde. Vi vann första matchen mot Södermalm men förlorade andra med flera irriterande jämna matcher mot Spårvägen. Många bra matcher plus klubbens härliga människor gjorde dagen lyckad. Kändes skönt att kunna ha lite kul efter alla dessa veckor fulla med plugg..

Fotade mycket igår men de bilderna får jag lägga upp senare, kika gärna in lite senare i veckan! :)


Bjuder på denna bild istället som kompensation. Mina kollegor
idag ;) Sofia som är kameraskygg plus Jennifer som
väger upp det hela.

Mvh: Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0