En ny Anja Persson

Hej på er!

Kom tillbaka från Lofsdalen sent i söndagskväll. Överlevde skidhelgen utan några som helst brutna ben eller ens blåmärken. Eftersom jag var ensam i klassen om att vara i nybörjargruppen så fick jag sammanlagt nio timmars privatundervisning under de tre dagarna i backen, riktig lyx! Lärde mig mycket och kunde redan andra dagen åka i de röda backarna. Jag hade väldigt låga förväntningar gällande själva skidåkningen (eller att ens kunna stå på dem), men det gick förvånansvärt bra! Det blev en lyckad helg där man lyckades lära känna klassen bättre genom många skratt och roliga stunder. Sömnbrist och en trött kropp kom jag hem med men jag är glad att jag följde med på resan.

Här bjuder jag på en rejäl bildbomb:


Det var typ party på ditresan, jag skojar inte ;) Haha


Frukosten :)


Första morgonens soluppgång :)


Glada skid-/snowboardåkare.


Fina flickor :)


Mina skidor som jag svischade nerför backen med, hehe.


Emma och Sandra i liften ;)


Här lånade Carolina min kamera för att få några bra bilder till vårt
Lofsdalenarbete.


Sa ju att typ alla i min klass är proffs på skidor ;)


Färgglada Agnes :)


Carro i backen. Riktigt härlig bild!


Axel, Alexander, Emma och Sofie vid middagen.


Hela klassen under offpistföreläsningen.


Sedan blev det mys hemma i vår stuga på kvällen, kul var det!


David blev attackerad av Emma med sprutgrädden :P


Under den åtta timmar långa hemresan så däckade alla efter en
intensiv helg.


Ragna och Ida :)



Avslutar detta långa inlägg med en utsiktsbild från backen.

Idag har vi haft idrottsdag i skolan och jag valde skridskor, så åkte under förmiddagen och hann hem och pluggade på eftermiddagen. De här kommande veckorna fram till sportlovet blir inte roliga..

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0