Spelkväll

Gott nytt år hörrni! Hur ska ni inviga det nya året? Själv ska jag tillsammans med min familj till ett par nära vänner och fira. 2011 har varit ett bra år, trots att det inte har hänt riktigt lika mycket i förhållande till 2010, i alla fall för mig. Dock har det hänt desto mer i världen. Fixar kanske ihop en liten årskrönika lite senare..

Gårkvällen blev i alla fall fylld av skratt tillsammans med en del generade miner och skadeglada utrop. Jag, Anna, Tess, Sara, William och Erik hade nämligen spelkväll hemma hos mig bestående av en massa galna sällskapsspel plus lite wii-spel på TV:n. Spel vi avklarade under kvällen var bland annat Make n Break, Splitsch Splatsch Penguin, Rappakalja, Alias, Mario Super Smash Bros och självklart Wii Fit. Alias var väntat att bli kvällens huvudattraktion, men det som lockade mest skratt var faktiskt Rappakalja, skrattade stundtals så mycket att jag nästan grät, haha. Ett bra tips till allt från fest till familjekvällar. Tack för igår hörrni!













Hoppas att ni får en bra start på 2012! Gott nytt år!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0