Koll på ditt nya stjärntecken?

Har ni hört det senaste på den astronomiska stjärnhimlen? Den amerikanska astronomen Paul Kunkles har tydligen insett att jordens rotationsaxel förändrat sig lite i förhållande till för ett par år sen, det medför att tidsintervallerna för alla de olika stjärntecknen ändras, samt att ett trettonde tillkommer: ormbäraren. Själv är jag nu jungfru istället för våg, känns lite mysko sådär. Hörde detta från en vän till mig och snackade idag med ett par killkompisar vid lunchen om det, och vilka protester jag möttes av! Haha, den här Kunkles kommer nog att få möta en del kritik och motgångar innan folk accepterar detta nya faktum.



Känner mig som en helt ny människa! ;)

Här är länken till artikeln: http://www.expressen.se/nyheter/1.2291574/astronom-menar-att-stjarntecknen-ligger-fel

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0