Slutet på "Harry Potter-eran"

Hej hej!

Har denna regniga och muliga söndag gått på bio med fadern min i Kista för att se den sista filmen i Harry Potter-serien - Harry Potter and the deathly hollows part II. Filmen levde enligt mig upp till förväntningarna och gjorde ett bra avslut på hela serien. Lite sorgligt är det såklart att filmerna slutar här, man har ju trots allt i princip växt upp med Harry Potter och hans magiska värld. Med detta så säger vi tack och hej till Mr Potter!

Efter filmen kilade jag in på BikBok bara för att kolla lite på deras höstkollektion, och det slutade med att jag kom ut med en ny klänning! Jag som inte har ägt en klänning sen jag gick i 5:an hittade äntligen en som jag tycker om. Den är svart (tyvärr, hade gärna hittat en med roligare färg), virkad, figursydd och går till lite ovanför knäna.


Hoppas ni får en fin söndagkväll!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0