Shoppingtur i Solna

Hej hopp!

Hoppas att allt är bra med er! Själv har jag spenderat denna varma sommardag i Solna Centrum med mamma för lite allmän spontanshopping. Hittade flera små fynd med bestämde mig endast för att köpa några av dem. Det fick bli två bikiniöverdelar som var på rea plus två likadana parfymliknande produkter som luktar kokos. Har verkligen förälskat mig i alla skönhetsprodukter med kokosdoft. I Skottland köpte jag flera varianter och min "besatthet" fortsätter tydligen här i Sverige. På kvällen gick sedan min familj en lång promenad i den ljumma sommarvärmen. Mysigt!

Vad har jag annars gjort de här dagarna? Tja, tränade igår med William där även Esbjörn joinade lite senare och på kvällen fick min familj gäster. Sommarlovet fortskrider och nu är det bara dryga två veckor kvar innan skolstarten. Min syo ringde mig igår angående lite praktiska detaljer om mitt schema till hösten. Snart drar allt igång igen :S Först ska man dock njuta klart av sommarlovet!

Bilder på dagens inköp:




/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0