Seglartur i Nåttarö

Hej!

Kom igår hem efter en tredagars seglartur vid Nåttarö med Jessica och hennes familj. Det härliga sommarvädret tillät oss att sola, bada och äta glass i massor och på kvällarna gick vi på upptäcksfärd runt ön och fotade. Det var även första gången som jag seglade över huvud taget. En trevlig resa Jessie! ♥

Idag har jag hittills lugnt joggat min 5-kilometersrunda i värmen medan jag nu bara sitter och mumsar på en kall vattenmelon. Ikväll blir'e badmintonträning också med Rikard, Jess och William. Livet känns allmänt bra just nu helt enkelt!

Vi utnyttjade den vackra miljön till att ta många bilder där Jessica fick agera modell ;) Här är några av mina favoriter:












Kramar A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0