Säsongens första tävling

Tja!

Vaknade inatt av att halsen gjorde ont så har nyss accepterat att jag drabbats av ännu en förkylning - den tredje inom loppet av sju veckor. Orkar inte! Har precis hämtat mig från den förra och kommit igång med badmintonen igen. Aja, hoppas att det blir en lätt version med tanke på att skolan börjar imorgon..

I lördags var det även dags för säsongens första tävling - Sollentuna Singelturnering! Det var riktigt kul att äntligen få tävla igen då den senaste tävlingen var i april om jag inte misstar mig. Det gick även toppen för majoriteten av klubbens spelare. Jag slutade på en tredje plats efter lite blandat spel. Är rätt nöjd med tanke på att det var höstens första tävling!

Imorgon börjar alltså skolan.. Har lite blandade känslor faktiskt. Jag gillar mitt schema och ett flertal kurser, men samtidigt bävar jag inför hur tufft och intensivt året kommet bli. Har dock hunnit vila upp mig nu under sommaren så borde vara väl förberedd ;)

Ska nog dra till träningen ikväll ändå för att titta på trots mitt halsont.



En kort sammanfattning av helgen.

Ha en fortsatt fin dag! :)

/Andrea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0