Frisk som en nötkärna

Halloj!

Har sen i tisdags varit eremit på heltid för att kurera min förkylning (i rehabiliteringen krävdes minst 30 Vänner-avsnitt, har alltså nördat denna serie på hög nivå denna vecka), men nu är jag fit for fight igen! Har tvingats vila i tre omgångar denna sommar tack vare förkylningar och sträckning i foten. Aja, nu är jag frisk i alla fall.

Idag har jag jobbat terminens första arbetspass i receptionen också. Det var rätt lugnt så hann stränga ett racket och städa en del. Nu börjar vardagen sakta ta form på näthinnan. Om drygt en vecka sätter ju skolan igång igen. Sommarlovet går på tok för snabbt! ;)



En rätt passande avbild av mig för ett par dagar sedan.



Ha det bra!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0