Valborg

God valborg på er! Eller hur säger man?

Själv har min valborg inte varit speciellt märkvärdig. Har fått plugga inför måndagens prov från frukosten imorse fram till ikväll då jag promenerade till valborgselden vid Badberget. Träffade inte på lika många kända ansikten som man brukar göra där, men kunde sedan umgås med William efter att man hittat varandra bland folkmassorna. Spenderade över en timme vid den varma elden innan man drog sig av hemåt. Vi hade stått precis bland all rök så när jag kom hem stank jag mer än en bränd korvgubbe. Aja, valborg är ofta en lugn dag för min familj men lika trevlig ändå! :)

Några bilder har jag att bjuda på i alla fall:







Hoppas ni fick en trevlig valborg!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0