If you choke a smurf - what colour does it turn?

Tjenare!

Onsdagar innebär en kort skoldag för mig med en sovmorgon för att sedan sluta vid kl ett. Idag däremot så gick den omtalade volleybollturneringen av stapeln efter skolan, och vårt lag Smurfarna bestående av mig, Anna, Tess, Elias, Erik och Sebastian infann sig vid matchstart. Vi var nog det laget som mest ställt upp för att ha kul, om man jämförde vår nivå med de andra lagens, ähum.. Men kul hade vi i alla fall! Vi fick till på köpet en svår lottning där vi åkte ut direkt mot lärarlaget samt ett lag bestående av elitspelare i volleyboll. Aja, vi blev åtminstone inte nollade! ;)









Nu ska jag snart dra mig mot hallen för träning, ha det bra annars!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0