Home sweet home

Är sedan i söndags kväll tillbaka från Englandslägret! Tyvärr ville inte mitt bagage följa med hem till Sverige, så det stannade kvar på Heathrow.. Tack och lov kunde väskorna med ALL min badmintonutrustning flygas till Sverige med nästa plan dagen efter, puh..

Lägret var hur som helst riktigt kul med mycket träning och lika mycket andra roliga upplevelser. Jag, Anna, Tess och Sara försökte klämma in så mycket shopping vi kunde på den tid vi hade över mellan träningarna, och vi hittade också en hel del fynd att ta med oss hem ;) På fredagen åkte hela vår klubb tillsammans med portugiserna och danskarna in till centrala London för att se lite sevärdigheter som Big Ben och London Eye med mera. Jag lyckades även träffa mina kära kusiner som bor i Reading två gånger, kul var det! Jag tog så otroligt mycket bilder från resan att jag omöjligt kan välja vilka jag ska lägga upp, så jag slängde ihop ett collage istället. Hoppas det var okej ;)

Nu börjar sommarlovet närma sig med stormsteg tillsammans med säsongen för alla kursprov. Det kommer bli tuffa resterande veckor, men sen kommer ett välförtjänt lov. Igår var det mösspåtagning för alla treor, åh vad man blir sugen på att ta studenten när man ser dem! Själv har man ju två år kvar..



Hoppas allt är bra med er annars, vi hörs!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0