Valvakan 2010

Är det fler som ska följa valvakan ikväll (och inatt)? Själv känner jag att jag måste kolla på den i alla fall ett tag trots mitt sömniga tillstånd. Tänk att imorgon bitti när vi vaknar så har Sverige antingen en borglig eller en rödgrön regering. Antingen Reinfeldt eller Sahlin som statsminister förmodligen. Riktigt läskigt ska det bli. Kommer skatterna att sänkas eller kommer de höjas? Den största frågan som präglat alla debatter i tidningar och i TV. Vi får helt enkelt vänta och se, själv sitter jag och mina föräldrar som på nålar. Kan säga att vi håller tummarna för att Mona Sahlin och Sverige Demokraterna inte får sin vilja igenom, hoppas att alliansen får majoritet i riksdagen. Sätter mitt hopp till Moderaterna, det blir en spännande kväll :S




Foto: Scanpix

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0