Portugisiska fjädrar

Heeeej!!

Som sagt, nu är vi tillbaka från niodagarslägret i Portugal. Vi kom hem till Sverige i söndags efter en otroligt lyckad och oförglömlig vecka fylld av intensiv träning med duktiga ungdomsspelare från Europa, soliga dagar, många skratt och minnesvärda upplevelser och erfarenheter. I lördags kunde vi känna hur våra muskler riktigt skrek efter vila, men nu känner vi oss taggade inför morgondagens träning igen (och att få träna i ett klimat där du inte svettas och behöver dricka litervis..). Veckan har bestått av 40 timmars badminton, socialt umgänge med britterna, danskarna och portugiserna och mycket bad. Flera utflykter gjordes också till bland annat till vattenlandet "Slide and Splash", utsiktsplatsen Cabo Dasan Vicente och stranden. Jag kan omöjligt berätta allting som hände, men jag, Anna och Therese har tillsammans med alla på lägret haft en av de bästa möjliga veckorna. Ni kan läsa mer detaljer på klubbens hemsida ;)

En oförglömlig vecka! Jag är så glad att vi bestämde oss för att gå på det här lägret. Plugget som vi får ta igen känns som ett billigt pris att betala :)

Idag har jag annars bara varit i skolan och sedan pluggat. Nu är man tillbaka till det gamla vanorna igen. Trött är man ju efter resan men inte alls i den grad jag trodde att man skulle vara, känns skönt. Fick dock köpa en grafräknare idag som är obligatorisk för mattekurserna. 600 spänn för en miniräknare, det var inte lite det inte! :P


Bilder från lägret kommer under veckan :)

/Andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh jag villredan åka tillbaka xD

2010-09-07 @ 21:11:42
Postat av: Andrea

Anna: Ja längtar redan tillbaka! :D

2010-09-08 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0