Portugalbilder omgång 2

Hej!

Vaknade upp imorse med en snuva som tvingade mig att stanna hemma från skolan idag, alltså så bröt den förkylningen som jag anat i flera dagar ut nu. Men det verkar vara en rätt så lätt förkylning som tur är (jag tränade ändå igår), med tanke på att det är Viking Cup i helgen :D Så jag har spenderat dagen vid skrivbordet med plugg. Känns ändå skönt att ha fått så mycket undanstökat.

Eftersom jag inte har så mycket att bjuda på just nu så lägger jag upp en sista rejäl omgång med bilder från Portugallägret. Enjoy ;)


Vi åkte som sagt till den riktiga stranden en dag. Åh vilka härliga
vågor säger jag bara!



Danskarna begravde sin kompis :P Rätt så kul var det när en stor
våg kom senare och sköljde över honom, tillsammans med deras
lunch.. hehe ;)



Vi var tvungna att tvätta under veckan också, vi var rätt så
desperata som ni ser ;)



Vår granne hade ett äkta bananträd utanför huset :D Typisk
turistbild kanske, haha.



Vi åkte till vattenlandet "Slide and Splash" på onsdagen.
Engelsmännen drog med oss lite halvfega svenskar på alla
vattenrushkanor, askul var det!



Många vackra blommor.. ♥


Jamie fyllde 17 år också under lägret, och för att fira honom så fick
han en tårta plus att alla fick sjunga för honom på sitt språk :D
Engelska, svenska, portugisiska och danska ;)



Några av danskarna och en britt under lunchen.


Kicki och Harry tog med oss till Cabo Dasan Vicente, Europas
sydvästligaste udde. Väldigt fint var det där :)



Anna och Tess :)


Vi köpte våra första souvenirer där också, snäckarmband :)


Träning :) Här var Ricardo tränare.


Revesha, Jess, Stuart och George, några av dem vi umgicks med
under veckan :)



En del av vår vattenförbrukning under veckan - över 70 liter ;)


Anna var taggad på sista kvällen när vi var ute ;)


Och hemresa, att vi var lite trötta är en stark underdrift.. ;)

/A


Kommentarer
Postat av: tess

Bästa resan ever! :D

2010-09-14 @ 19:43:19
Postat av: Andrea

Jaaa utan tvekan! :D Brukar drömma mig tillbaka när jag tittar på bilderna ;)

2010-09-15 @ 14:40:27
Postat av: Anna

åååh ja vill tillbaka :D va så kul ;P tur att de bara va en lätt förkylnig ;P

2010-09-16 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0