Mondays - what Sundays threw up

Hej!

Hoppas allt är bra med er, för själv har jag haft en rätt så bra måndag faktiskt. Det säger emot min inte så uppmuntrande rubrik kanske, men tyckte citatet tyvärr stämmer in ganska ofta så där har ni förklaringen ;) Jag har haft en vanlig måndag från kl 8.20-15.00 där jag åt lunch med Sara och Erik plus två av Saras kompisar och spenderade håltimmen med först några från klassen och sedan Anna, Tess, Sandra och Maja. Det var roligt att hinna träffa lite folk mellan lektionerna. Nu har jag precis avslutat dagens plugg och ska snart käka och dra till hallen för träning.


Hur var er måndag? :)

Mvh: Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

haha har haft en helt okej måndag, men skulle klara mig utan den! ;)

2010-09-27 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0