Guldfiskminne

Hej!

Veckan har varit bra men hade utan tvekan kunnat slutat bättre.. Alla tjejer i nya klassen skulle anordna en tjejmiddag ikväll som jag skulle varit med på, men klantig som jag är så hade jag inte frågat i tillräckligt god tid om adressen så det blev ingen middag för mig ikväll då jag inte hittade dit helt enkelt :( Surt, men det var bara mitt eget fel. Det hade blivit en rolig kväll annars :)

Aja, har annars idag förutom gått i skolan och pluggat så varit tränare med Sara och Jocke. Imorgon är det ju tävling också! Hoppas bara att min förkylning gett med sig tills imorgon, och sen är det ju bara att tagga till! ;)

Har inget roligare än så här att dela med mig av ikväll så, hoppas er fredagkväll blev lite roligare än min ;)



Go'natt

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0