Första seriespelet

Hej på er!

Veckan har gått i ett så har inte haft tid för att uppdatera bloggen. Har gått i skolan och pluggat på, tränat alla dagar, i tisdags var det frilufsdag då vi gick en 1 mil lång vandring i lera och regn och idag var det säsongens första seriespel i tennisstadion. Tidningarna har också varit proppfulla om valresultaten och det kändes skönt att alliansen fick behålla makten, dock fick de som sagt inte majoritet tack vare att SD kom in i riksdagen. Men hade både S och M tagit tag i SD problemet tidigare så tror jag inte att hela SD-komplikationen hade blivit så uppförstorat. Vi får se hur allt artar sig.

Serien idag var i alla fall rolig trots att några av våra bästa spelare inte kunde närvara vid andra omgången mot Örebro. Vi kammade i alla fall hem en vinst mot Eskilstuna i första omgången. En trevlig dag blev det med hela gänget, seniorerna och även två juniorer som fick ta Simons plats pga skada för hans del. Har sen jag kommit hem räknat matte, men nu kurrade min mage så mycket så att jag fick sätta mig framför datorn istället i väntan på middag, hehe.

Fotade inte så mycket idag eftersom jag bara hade min (kassa) mobilkamera med mig, men bjuder på några foton som togs under lunchpausen när jag, Anna, Tess, Sara, William och Anders hade tråkigt ;)



Imorgon blir det jobb i kafeterian och plugg. Ingen sovmorgon igen tyvärr, var två veckor sen senaste...

Trevlig helg!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0