Tillbaka till vardagen

Hej på er!

Har idag spenderat dagen i skolan som alltid och sedan varit tränare med Sara och Tess för första gången på terminen. Bra gick det men lite strul med grupper blir det alltid i början på säsongen. Skolan startade dock med orientering (jag blir nervös bara jag hör ordet..), men som slutade med att jag klarade i princip hela gula-banan själv! Blev riktigt stolt över mig själv faktiskt, eftersom orientering, som jag säkert tidigare har nämnt, är en svaghet hos mig. Sedan hade jag som varje fredag ett fyra timmar och 40 minuters hål så drog hem och hann uträtta väldigt mycket under den tiden så det kändes bra, hann till och med sova i 20 minuter innan jag drog tillbaka till skolan..

Igår var det bara skola, personalmöte för kafeteriapersonal och sedan träning som gällde. Nu börjar den riktiga vardagen efter Portugal.

I helgen blir det plugg och sedan jobb i kafterian på söndagen. Första perioden i skolan är relativt lugn, men sedan kommer schemat bli speckat i skolan igen. Det är bara att passa på att njuta antar jag :)

Kan tipsa om en bra låt förresten, eftersom jag själv alltid är på jakt efter ny musik:
http://www.youtube.com/watch?v=XQaq3uFqZEE.


En av de underbart vackra blommorna utanför vårt hotellrum i
Portugal. Tror jag tog minst 50-60 foton av dem :) Ni kommer nog
ofta få se dessa pigga upp mina kommande inlägg i fortsättningen ;)


Hoppas ni får en skön fredagskväll!

/Andrea

Kommentarer
Postat av: tess

Fett duktigt!:D Jag hatar oxå orgientering..det där med kartor är inte min grej :S hihi

2010-09-11 @ 13:24:30
Postat av: Andrea

Haha, thank you ^^ men får jag välja så föredrar jag nog gps lr google maps ;)

2010-09-11 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0