Vandringspriset stannar hos oss

Hej hej!

Kom i söndagskväll hem från en tävlingshelg i Kristinehamn med klubben. Vilken rolig och lyckad helg det blev! Det blir det alltid, men den här gången så fick jag även agera ledare istället för bara spelare. Jag fick ansvara för de små U11-tjejerna men hann också ta en wo i mixed A vilket var kul. Klubbens juniorer presterade superbra resultat och vi har allihopa haft en riktigt lyckad helg :D Saknade Anna, Tess och Sara såklart men nästa resa får ni följa med! :D Klubben tog även hem det stora vandringspriset för tävlingens bästa förening än en gång, yahoooo!

Har annars pluggat på som bara den idag eftersom jag slutade tidigt. Snackade med Elias idag när vi träffades i korridoren. Han har lyckats pressa sitt schema i första ring så han får det riktigt slappt i trean. Önskar jag också kommer lyckas fixa det :( Vill ju hellre plugga på nu så att sista året ändå blir lite nervarvning.

Hade kunnat träna ikväll på matchträningen, men kände att det var lika bra att vila och få plugget gjort. Känns rätt skönt faktiskt.



Att välja ut tolv stycken bilder av 600 för att sammanfatta helgen är en konst, men jag gav det
ett försök. Försökte få med allt, tågresan, middagen på Träslottet, kvällarna i sovsalarna,
tävlingen, pizzerian, kinarestaurangen och hemresan. Här kan ni få ett hum om hur vi hade
det ;)

Ha en bra kväll!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0