Snö i oktober - INTE OKEJ

Hej allihopa!

Fick en liten chock imorse kan jag erkänna när jag såg att världen blivit vit som socker under natten. Hade hört att det kunde snöa under veckan men ville ändå inte riktigt tro på det. Det är ju bara oktober, det är fortfarande höst, inte vinter. Visst jag gillar självklart snö, det är fint och vackert, inte så praktiskt men det hör till vintern och julen, men lite tidigt är det kan jag tycka. Aja, vi får se om det håller i sig :)

Har annars gått och blivit förkyld, så kan nog inte jobba i kafeterian under tävlingen imorgon. Hoppas kunna på söndag dock. Kanske ödet ville att jag skulle ägna mig åt allt plugg som jag har nu innan lovet istället, får göra det bästa av det.

Veckorna rullar annars på bra med träningar, skola och kompisar, kan inte klaga. :) Idag åt jag lunch med Anna, Tess, Sandra och deras kompisar Christoffer och David i skolan. Christoffer råkade däremot yttra sig om att badminton det var ju minsann inte en så ansträngande sport precis.. Anna tände direkt och utmanade honom att möta oss på rasten i hallen som ligger granne med vår skola, haha. Och så blev det, stackare vi tyckte lite synd om honom sen faktiskt när han insåg att han hade fel ;)

Nu ska jag gå och dega framför TV:n, sen blir det sängen för att vila ut förkylningen och sedan plugg, plugg, plugg imorgon..


Vinterlandskapet i januari, saknar det inte riktigt än. Det får
gärna vänta lite till med sin ankomst :)

Trevlig helg på er!

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0