Fånga hösten

Hej!

Vår skola hade egentligen Z-dag idag, vilket i vanliga fall innebär ledighet för majoriteten av eleverna. Jag var däremot en av dem som hade en obligatorisk föreläsning att gå på, men efter det så var även jag "fri". Efter lunchen så hörde jag någon ropa på mig, och fick se Josefine och Jenny! Två av mina närmaste kompisar i grundskolan. Det var så roligt att få se dem igen! Hoppas att vi kan ses något under höstlovet :D Drog sedan till tandläkaren för att sätta i en tjockare båge (börjar närma sig slutet nu, sakta men säkert..) så det spänner rejält just nu. Efter det hade jag, Anna och Tess planerat in en liten höstpromenad för att fånga alla härliga färger på bild, så vi möttes hemma hos dem. Vädret var lite ruggigt, och de flesta träden hade tappat sina löv vid det här laget, men mysigt var det och många fina bilder blev det ändå! :)

Har annars verkligen latat mig idag även fast jag skulle behövt göra några uppgifter som vi fick i och med föreläsningen, men gör dem imorgon istället. Slutar tidigt då så hinner det utan problem. Ska snart käka något för att sen dra till träning :D

Bjuder på en riktigt bildbomb från eftermiddagen:












Ha det bra!

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0