En dagens i Halloween-tema:

Dagens...

Humör: Glad! Det är ju lov, hur kan man inte vara glad? :D
Klädsel: Min klassiska blå munktröja och jeans, det är rätt så kallt i vår skola så man har redan börjat ladda med varma kläder.
Frisyr: Hästsvans som vanligt.
Oförutsedda händelse: En stor kyckling (en utklädd person, ingen riktig ;) ) kommer inrusande under vårt prov imorse.. Vi blev lite chockade kan man säga..
Ansträngning: Vi hade två prov under dagen så, var sedan tränare med Sara och fick under dagen springa runt och leta efter mina skor som jag glömde igår. Tack och lov så hittade jag dem.
Skratt: Det blev mycket kul flum under mattelektionen idag, så det säger väl en del ;)
Födelsedagsbarn: William! :D
Bästa: Det är looooooooooov!!! ♥

Som sagt dagen var händelserik. Först har vi prov och en person i en enorm kycklingkostym kommer inspringande och avbryter, hela skolan var utsmyckad i Halloween-tema och "spöken" och "zombies" gick runt och skrämde alla. Hade sedan hål och fick ägna en del av det till att leta efter mina skor, hann även slå några slag med Anna och Tess som var i hallen under sin fria idrottslektion, har skrivit ett SO MVG-prov som jag hoppas gick bra och var sedan tränare med Sara efter skolan. Träffade även på William så kunde gratta honom - han fyller ju 16 år idag. Ett superstort grattis till honom! :D



Tog ett kort på en av skolans zombies ;) Lite läbbig var
den faktiskt när den sakta förföljde en och tog i ens hår, och
med en död och "blodig" docka släpandes efter sig i ett
snöre.. Flera i min klass blev rädda, hehe. Men posa ville den gärna ;)

HÖSTLOV!! :D

/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0