Seriespel i Eskilstuna

Tjo allihop,

har idag kört division 3 serien i Eskilstuna. Jag, Sara och William fick skjuts av mina föräldrar dit och serien tog hela dagen men mycket spel och även flera riktigt spännande matcher blev det, trots att vi inte hade ett helt lag den här gången heller. Simon hade skadat sig lagom till helgen, Sebbe är utomlands och systrarna är också bortresta, så vi hade fått kalla in Andreas och Lina som reserver. Laget bestod av mig, Sara, William, Jocke, Fredrik, Lina och Andreas och vi mötte Skogås som hade ett par landslagsspelare och sedan Tyresö. Vi torskade mot båda, även fast vi borde ha vunnit mot Tyresö - bläää. Jag spelade inte min bästa badminton heller tack vare att jag inte har kunnat träna på två veckor pga av förkylning. Fick en rejäl utskällning av Harry.. Aja, nu ska man inte älta. Är taggad till tusen på träning nu istället! Säga vad man vill - att förlora är inte kul men oj vad man blir pepp på att träna efteråt! :D


Badmintonhallen i Eskilstuna är nybyggd som sagt, så fint
och fräscht är det i alla fall :)


En rosig Sara efter sista matchen :)

Annars så var det en kul dag, och vi har alltid roligt. En bra avslutning på lovet :)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0