Morgonträning

Hej på er!

Att vara uppe så här tidigt på en lördag borde vara straffbart, men eftersom vår tränare flyttade fram lördagspasset till kl 10.00 istället för vid kl 13.00 så är det som det är. Blev lite deppig när jag insåg att jag inte får en sovmorgon på tre veckor nu i sträck, men ska inte klaga. Förutom skolan så är allt roligt och värt att gå upp tidigt för ;)

Visst är det vackert utomhus nu förresten? ♥ Snön ligger nog minst en decimeter djup likt vitt puder över marken, och jag har riktigt börjat få in julstämning! Imorgon så är det första advent till och med och då ska min familj äntligen ta fram julpyntet :D

Veckan har annars varit bra med plugg, träningar och lagom roliga lektioner. Jag har insett att min kemilärare är av en sort för sig efter att han i måndags helt plötsligt bestämde sig för att "simma" runt i klassrummet när han förklarade att luften var en sorts lösning, och på bilden i torsdags så fick vi dessutom rita ett deprimerat päron.. Inte varje dag man får uppleva och göra sånt inte ;)

Nu ska jag klä på mig för att sedan gå ut och fota lite, älskar snön! ^^


Jag och Tess som kör dubbel under Portugallägret, apropå träning vill säga :P

Trevlig lördag på er!

/Andrea

Kommentarer
Postat av: anna

fett fiiin du lyckades göra med hedern ;P

2010-11-28 @ 13:45:58
Postat av: Andrea

Anna: Tack! :D

2010-11-28 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0