Halloweenläger avslutat

Hej hej!

Nu är Halloweenlägret som jag och flera till från klubben varit tränare på avslutat, och vi är allihopa minst lika trötta som spelarna. Jag skulle nästan kunna sträcka mig till att tränarna ibland blir tröttare än spelarna själva, i alla fall psykiskt och när man har med yngre barn att göra. Eleverna verkade dock tycka att lägret var väldigt roligt och det är huvudsaken. Vi har kört teknik, matcher, lekar, turneringar i andra sporter som tex innebandy och spökboll och haft en övernattning från igår till idag med maskerad och middag med mera.
Har än en gång fått ännu mer erfarenhet, och har träffat på flera krävande elever men också många supergulliga. Hade delvis en liten kille som var så försynt och snäll men som stammade så mycket att man knappt kunde höra vad han sa, men det gjorde honom bara ännu gulligare ♥ Sen var det en lika liten tjej som bara var allmänt söt och alltid glad och pigg. Älskar att träna badmintonskolan, föredrar den framför fortsättningsgruppen nästan ;)

Har när jag kommit hem joggat 5 km ute i friska luften för att väcka kroppen lite efter min sega förkylning som hindrat mig från att träna under två veckors tid, och har sen pluggat.

Känner mig inte lika trött som efter sommarlägret, men trött är man. Sara verkade dock ännu mer utmattad än jag, hehe ;)


Gruppbild- alla lägerdeltagare och tränare :D


Några av oss tränare - Anna, Jessica, Sara och Tess :) Här var vi
domare för innebandyturneringen så vi behövde inte vara
lika aktiva som vanligt :P


Tävlingsjuniorerna hade Harry som tränare as always.


Majoriteten var utklädda vilket var roligt! Fina priser blev det
förstås också :)


Jessicas fina spindelkaka, dock med plast över på bilden ;)


Utklädda Erik med de "avhuggna fingrarna" gjorda av korvar,
mandelflan och ketchup ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0