En sjungande tomte

Hej hej!

Har haft en hektisk vecka nu i slutet av perioden eftersom vi byter till period två nästa vecka. Detta betyder att vi får ett nytt schema som för mig är proppfullt med kurser. Kommer innebära mycket plugg men period tre ser lite bättre ut, så en liten nedvarvning inför sommarlovet blir det i alla fall :)

Som sagt, veckan har bestått av konstant plugg samt träningar som vanligt. Idag var jag i skolan men hade ett sextimmarshål i mitten av dagen så drog hem och pluggade. På kvällen så var jag tränare med Sara och var sedan domare för DM-kvalet. Imorgon gäller det - distriktsmästerskapen! :D Hoppas att det kommer gå lite bättre än veckans träningar..

Var på så otroligt dåligt humör i eftermiddags, men så snart jag kom till hallen så kände jag mig gladare. Hallen är min fristad :)

Förra veckan så kom förresten min pappa hem med en liten apparat sen han hade varit på spelmässan i Sollentuna - en liten sjungande tomte! Den kostade 10 kr och hela summan gick till Rädda Barnen så han köpte den. En riktigt trevlig liten sak faktiskt, den spelar flera olika julsånger och trummar i takt på sina trummor efter att man anslutit den till usb-uttaget i datorn. Skrattade när jag fick den, haha ;)


Här har vi den lilla usb-tomten som sprider julstämning redan två
månader i förväg, känner att vi är ute i riktigt god tid i år ;)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0