En helt ointressant lista

Eftersom jag har bloggtorka så slänger jag in en lista här på söndagskvällen:

Det sista du sa högt: Tack!
Ditt stjärntecken: Våg
Det viktigaste för dig: Min egen, mina vänner och min familjs hälsa.
Största längtan just nu: Jullovet
Morgon eller nattmänniska: Inget av dem tror jag, haha. Jo kanske nattmänniska, eller mera kvällsmänniska i så fall..
Vad var det senaste du köpte: Jeans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, tror på att man måste lära känna den andras personlighet först :)
Godaste glassmaken: Utan tvekan choklad ;)
Drömmer du mardrömmar: Tyvärr väldigt ofta, gör det när jag har mycket att tänka på :(
Favoritlåt just nu: "Back to December" med Taylor Swift
Vad gör dig glad just nu: Att det bara är fyra veckor kvar till jullovet bland annat :D
Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt.
Humör: Trött men glad :)
Vad ska du göra härnäst: Borsta tänderna... :P
Kläder just nu: Mörkblå långärmad tröja och mjukisbyxor ;P
Är du kittlig: Ja tyvärr, och det är dessvärre en väldigt effektiv utpressningsmetod -.-'
Äckligaste insekten: Utan tvekan kackerlackan!!
Drömboende: Som jag bor nu :)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid: Min enorma hög med papper som ligger och samlar damm på mitt skrivbord..
Berätta något om dig själv som inte många känner till: När jag var liten så ville jag bli knappförsäljare när jag blev vuxen..
Läser du några andra bloggar: Ja, Blondinbellas, Fokis och Kenzas då och då.
Favoritdjur: Koala :)
Välj ett språk du skulle vilja lära dig: Måste nog säga kinesiska i så fall, det verkar svårt men spännande.


Bjuder på en bild som togs när vi var ute på promenad vid Edsviken i oktober,
tycker den blev så vacker.

Som sagt, vardagen rullar på och jag har inte mycket mer att säga. Är väldigt trött dock så ska dra mig mot sängen relativt snart..

Go'natt allihopa :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0