Distriktsmästerskapen

Hej!

Har spenderat hela helgen i hallen under DM. Jag var direktkvalificerad så spelade igår men åkte tyvärr ut mot en föredetta DM-vinnare i första matchen, spelade väldigt jämnt i första set i alla fall. Har sen varit domare för riktigt bra matcher och har spenderat resten av tiden ute i kafeterian, och idag så jobbade jag mitt vanliga pass. Igår så var jag i hallen i 13 timmar i sträck men idag "bara" sex timmar.. Hur som helst så har det varit en kul men sjukt hektisk helg. DM innebär den mest intensiva helgen för oss som kör på hemmaplan eftersom vi måste hjälpa till med väldigt mycket.

Lilla 8-åriga Anna kom och hjälpte oss i kafeterian under hela dagen, och hon bänkade sig framför kassaapparaten som hon också lärde sig på ett kick. Hjälpsam, bestämd, mycket noggrann och flitig var hon så hon var faktisk en riktig hjälp i all stress!

Drog hem direkt efter att mitt pass var slut idag för att hinna plugga matte. Har en hel del plugg nu den här kommande veckan.. Veckan därpå blir mycket roligare som skönt är! :)


Söta Anna som bestämt skulle sitta vid kassan, men hon klarade
galant att slå in summorna samt växla pengar. Duktig tjej, kan
kanske ge brorsan Kalle - som redan jobbar i kafeterian hos oss -
lite konkurrens ;)


En av finalerna som Anna snart skulle döma :)

Borde gå och sova, är helt slut efter helgen.. Zzzzz...

Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0