Tyskland - ESC vinnare!

Dagen blev väldigt lyckad! Efter shoppingen med Anna och Therese (de hittade flera fynd var medan jag inte hittade något alls, haha jag som var på shoppinghumör) gick vi hem till dem för lunch innan vi sedan skildes åt för att förbereda lite inför kvällen. Det blev jag, Anna, Tess, Sara, William, Sandra och Olivia som var hemma hos mig för att se på Eurovision. Erik kunde dock inte komma i sista sekund, men det blev lika roligt ändå :D Många skratt som vanligt, och för en gång skull så vann låten vi hejade på: Tysklands "Satellite". En speciell men väldigt bra och "catchy" låt! Många var bra ändå i år, så bra att de till och med kommer att få en plats i min spellista ;)

Brukar aldrig blogga så här sent, hehe. Men allihopa gick nyss hem och jag har inte lust att sova än. Imorgon blir det dock andra bullar med arbete på U-landsarbetet som vi ska göra i SO. Men det är det SISTA vi har i 9:an. Den tanken kommer sporra mig till att orka de här sista två veckorna :D


Snacks hör till :P


Alla tittandes på bidragen. Vi tyckte nästan att det var lite skönt att
Sverige inte var med på ett sätt - vi kunde då med gott samvete heja
på andra länder ;)


Sara i sin fina tröja :)


Olivia, Sandra och Anna :)

Nu ska jag däremot lägga mig, sängen kallar :)

Kram: Andrea


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa de va jätte kul;P första gången jag tyck eurovision var kul xD lycka till med so:n nu ;P

2010-05-30 @ 12:26:20
Postat av: Andrea

Anna: Haha, vad roligt att du har börjat gilla eurovision lite :P tack tack ska göra mitt bästa i so:n.. längtar till den 15:e :D

2010-05-30 @ 15:12:37
Postat av: Sandra

håller med, det var asbra låter i esc i år! :)

2010-05-31 @ 14:25:16
URL: http://sandan.blogg.se/
Postat av: Sandra

håller med, det var asbra låter i esc i år! :)

2010-05-31 @ 14:25:17
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0