Temadag

Hello!

Har de här två dagarna haft temadagar i skolan. Temat gick i kärlekens tecken där vi fått besök av RFSU och RFSL med flera, samt kollat på film och lekt sammarbetslekar. Ganska slappt alltså. Dagen var dock roligare än jag trodde (förutom ett tandläkarbesök på förmiddagen, det spänner rejält i tandställningen nu), vi körde sammarbetsövningar och skrev positiva lappar. Positiva lappar går ut på att alla i klassen ska skriva något positivt om en som vi sedan ska få läsa, men vi vet inte vem som skrev det. Vi får se dem på måndag :)
Sammarbetsövningarna var också kul, till exempel fick vi köra typ Hela havet stormar då vår klass på 31 pers skulle få plats på till sist 7 stolar. Riktigt svårt men roligt ;)

Efter skolan som slutade lite tidigare hann jag hem och byta om innan det var dags för att vara tränare som vanligt i hallen.



Nu ska jag gå och kolla på Inför ESC som jag missade i tisdags ;)

Ha en bra fredag! :)

Mvh: Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0